2009-09-29












Tudom, hogy szeretem.

és tudom, hogy megőrültem érte.

azt is tudom, hogy nem bírom tovább.

a kapcsolatunk nem a boldogságon alapszik, hanem a veszekedéseken.

veszekedések, mert hibáztam.

sokat hibázom.

nem tudom, hogy voltam képes rá, hogy elengedjem.

nem tudom, hogy jutottam el eddig a pontig.

talán minden egyre inkább sok lett.

a problémái és az enyémek.

vagy az ő problémái velem.

nem tudom elfogadni, hogy valaki állandóan csak azon legyen, hogy megváltozzak.

képtelen vagyok változni, főleg ha elvárják tőlem.

sosem nyíltam meg ennyire senkinek.

azt hittem tudja.

azt hittem érzi, hogy képtelen vagyok elviselni, hogy uralkodjanak rajtam.

gyűlölöm, ha nem vagyok egyenrangú fél.

vagy ha nem kezelnek akként.

először kisebbségi érzést vált ki belőlem.

aztán szomorúságot.

a végén pedig dühös vagyok, hogy hagytam magam idáig jutni.

ő volt az első.

azt hittem igazi.

nincs igazi.

csak az élet van és a problémák.

együtt főként a másodikon akadtunk fennt és elfelejtettük, hogyan kell az elsőt.

varázslatra vágyom.

ölelésekre.

gyengédségre.

érzelmekre.

semmi manupuláció, semmi gondolkodás, semmi probléma.

semmi burger king vagy étkezési csekk.

virág.

csoki.

mosoly.

ölelés.

érintések.

randevú.

izgalom.

semmi aggodalom.

vagy aggály.

vagy félelem.

élet.

színek.

levegő.

öröm.

kevés bánat.

nincsenek könnyek.

és veszekedés.

alapvető kompromisszum.

sok törődés.

apróságok.

kis csodálat.

dolgok, amik megvoltak és dolgok, amikre valóban szükségem van.

nem az ő hibája.

az én hibám.

tudtam milyen.

mindenáron szeretve akartam lenni.

tartozni valakihez.

elfelejtkeztem a valódi énemről.

elnyomtam az igazi dolgaim.

valaki mást ismert meg.

nem én voltam.

nem teljesen én.

és fontos részemet nem ismerte meg.

mert elfelejtettem, hogy van olyanom.

de most hiányzik.

félek.

egyedül vagyok.

de nem kell senki.

nem kell szerelem.

vagy elkötelezettség.

sem alkalmi szex.

csak függetlenül mindentől és mindenkitől valahonnan szeretnék törődést kapni.

meglepetéseket.

mosolyt.

nem kell a szerelem. 

mássá tesz, mint aki valóban vagy.

nem akarok más lenni.

nem akarok egyedül lenni.

de mással sem akarok lenni, csak hogy ne legyünk egyedül.

vagy megszokásból.

vagy mert azt hitetjük el magunkkal, hogy ami van az szerelem.

nem vagyok szívtelen.

sem önző.

sohasem voltam önző.

talán ki kéne próbálnom milyen.

akkor talán látnám milyen az élet.

milyen lehet valóban élni.



Nincsenek megjegyzések: