2009-03-06

Wííííííííí vagy valami hasonló ^-^

Tavasz, tavasz , tavaaaaaaaasz van. Fel sem tudom fogni. Egyszerűen imádom, hihetetlenül. Furcsamód kitörő boldogságot hozott nekem ez a nap, pedig csak annyi történt, hogy kisütött a Nap és kikaptam egy 5-ös turizmus tz-t. Utóbbiban pedig nincs semmi különleges, tehát nem attól bolondultam meg ennyire. :D De vigyázat, egész nap kórosan jókedvű voltam. Ez már fájdalmas!! Főleg, hogy jópár hete már nem igazán voltam a helyzet magaslatán. De ilyenkor, mikor nem fagyok össze egy pólóban és egy vékony kabátban, áhh...leírhatatlan. Egyszerűen újjászületek vagy nem is tudom. Jesszusom, látszik, hogy nem vagyok önmagam, de nem baj, most nem érdekel.

Mellesleg már régen jártam szegény blogom háza táján, dehát nem volt ihlet, sem kedv, sem öröm. A bánatait pedig ki szereti még olvasgatni is? Na ugye...


Imáááááádom ezt, annyira jól esik hallgatni. Hangosan dúdolok.... ez már lassan kórosan fájdalmas.:D
Viszont a tyúxar.hu jóvoltából találtam youtube-on egy videót, ami a soproni hazafias reklámát figurázza.
Ez ellen szólnom kell, sőt muszáj...
Nekem, és most kövezzetek meg (légyszííí) nagyon tetszik az alapötlet és maga a reklám is, a pasi is jól csinálja a szerepet..hangsúlyoz, artikulál, beleél...egyszerűen számomra rendben van a reklám. A legtöbb embernek azonban, ahogy már sokaktól hallottam, az agyára megy. De miért is? Mert a hagyományokat hozza elő és az értékeket, és nem valami mai, unalmas és agyonutánzott divatmajmolást? Igen, ma nem fontos a sárga villamos, sőt sokan utálják a mákos gubát és 15 éves korára mindenki elfelejti az anyám tyúkját, sőt magával a magyar nyelvvel sincsen teljes mértékben tisztában.. ...és az ilyen emberek húznak le egy olyan reklámot, amit, ha meghallok egy nap 3-adszor, nem megyek a falnak? Nem hinném, hogy ezzel egyedül lennék. Miért nem divat megbecsülni a dolgokat? Helyette tönkretesszük a világ egyik legnehezebb nyelvét, tűntetünk és árpádsávozunk a cnn-en orrba-szájba, valamint egyik honfitársunk jobban húzza a másikra a vizes lepedőt, mint a másik. Ez az én hazám ma, Magyarország.



Ettől függetlenül vannak igazságok a paródiában, sőt. De akkor is. Talán el kéne gondolkozni az embereknek, sőt leginkább a reklámszakembereknek, hogy milyen is a jó reklám..Ami mögött igényes munka és szervezés áll és nem visz Bennünket teljesen az őrületbe, mint például a Bref súrológél, vagy a Cillit bang....Blőőő..

Visszatérve a jó hangulathoz, ezután a kis kitérő után szeretnék egy nekem mostanában nagyon tetsző dallal zárni.


További szépet, jobbat és Boldog Tavaszt!!!
:)^^(:

Nincsenek megjegyzések: